سكس عربي

تحميل افلام سكس
نسوانجي neswangy neswangy.xxx


العودة   سكس عربي منتديات كسكوس زب-كس كسكوس - منتديات سكس عربي و غربي قصص سكس محارم > المنتدى العام > التعارف و الصداقة

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 06-23-2010, 05:26 PM   #1
فارس الاسكندرانى
كسكوس بالغ - عدد مشاركاته اكثر من ثلاثين
 
الصورة الرمزية فارس الاسكندرانى
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 43
فارس الاسكندرانى is on a distinguished road
مدرسه لتعليم السكس للنساء فقط بشرى عظيمه لكل زوار منتدى السكس العربى تم انشاء مدرسه لتعليم فنون السكس للسيدات فقط

كل امــــــــــــراة تبحــــــــث عن المتعـــــــــه
فارس عاشــــــــق متعة المراة ولذتها
عاشق لما تخفيه المراة من رقه ومشاعر رقيقه تظهر عندما تدوب بحضن راجل حنون
اذا كنتى متزوجة او ارمله او...
هاى ممكن نتعرف على بنت او مدام تحب الجنس شرط تكون جاده وانا حظبتها وده رقمى 019437448
مدرسه لتعليم السكس للنساء فقط
بشرى عظيمه لكل زوار منتدى السكس العربى تم انشاء مدرسه لتعليم فنون السكس للسيدات فقطمن تريد الالتحاق بالمدرسه تتصل على هذا الرقم 0194374480
لكل امــــــــــــراة.
فارس عاشــــــــق متعة المراة ولذتها عاشق لما...
فارس عاشــــــــق متعة المراة ولذتها
عاشق لما تخفيه المراة من رقه ومشاعر رقيقه تظهر عندما تدوب بحضن راجل حنون
اذا كنتى متزوجة او ارمله او انسة او مطلقة
وتشعرى بحرمان عاطفى ومعنوى انا بخدمتك
هاى انا فارس شاب سكسى اوى وبعشق ممارسه الجنس والمتعه جدا وبحب اعمل معاكى كل حاجه واى حاجه نفسك فيها وعايزه تجربيها وهمتع كل حته فى جسمك وابوس والحس وامص جسمك كله من شفايفك لاصابع اقدامك يعنى هدلعك اخر دلع لان المهم عندى متعه كل حته فى جسمك بكل حاجه فى الجنس وبحب امص والحس كله وتنزليهم وانا بلحسه وابوس والحس بلسانى وارضع وامص فى بزازك وحلمات بزازك وابوس والحس رجليكى واقدامك وكل حته فيها وامص والحس اصابع اقدامك والحس وامص وابوس كل حته فى جسمك من شعرك لاصابع اقدامك لانك معايا عشان تتمتعى بالجنس ولذته ومش هتكونى محرومه من اى حاجه فى الجنس نفسك تجربيها حتى لو غريبه من اجل المتعه وهحترم كل رغباتك جدا فى الجنس وياريت تطلبى منى كل الى نفسك فيه لانك لازم تتمتعى ونتى معايا بكل شئ جميل وممتع فى الجنس انا جاد جدا وبحب السريه جدا واتمنى الاقى انسانه تكون بتحب وبتعشق الجنس والمتعه اوى عشان نتمتع مع بعض بكل حاجه ممتعه فى الجنس ونعيش لذته ومتعته الجميله ياريت الجادين بس هما الى يكلمونى من غير ما حد يرن لو سمحتوا للجديه واتاكد انك بنوته 0194374480 وعندى 39 سنه وطولى 190 وزنى 100 وقمحى فاتح وجسمى رياضى وشكلى كويس جدا ومحترم وابن ناس والجادين يكلمونى عشان نتعرف اكتر ونعرف رغبات بعض فى الجنس والى عايزه نكون اصدقاء قبل اى حاجه مفيش مشكله لانى بحب الصداقه ومتكنش علاقه جنس فقط بس المهم الصدق والجديه والسريه
__________________
عاشق الجنس وبوس ولحس رجلين البنات الحلوه
وده رقمى واميلى
0194374480
mfcat_2007@yahoo.com
mfcat_555@hotmail.com
فارس الاسكندرانى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 09:58 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2, Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
سكس عربي

سكس عربى

سكس عربى
xnxx Sex Sex Adult Forums Computer repair xnnx