سكس عربي منتديات كسكوس  زب-كس كسكوس - منتديات سكس عربي و غربي قصص سكس محارم

سكس عربي منتديات كسكوس زب-كس كسكوس - منتديات سكس عربي و غربي قصص سكس محارم (http://kaskoos.com/forum/index.php)
-   قصص سكس عربي و قصص محارم (http://kaskoos.com/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   امي تتناك ادامي (http://kaskoos.com/forum/showthread.php?t=65135)

عاشق سن الاربعين 05-31-2011 10:13 PM

امي تتناك ادامي
 
تابعنا في الجزء الاول ازاي اكتشفت ان امي شرموطة وخدامة عند سمير ومراته
تعالو نكمل الجزء التاني وياريت يعجبكو

..................




عرفت هي مين, دي تبقى ام صباح لانيفاكر وانا صغير قالولي ان ابويا اتخانق مع كبير المنطقة بتاعتنا وابوياضربه وعمله عاهة مستديمة في رجله مبقاش يتحرك وابويا بقى كبير المنطقة, وعرفت انه الراجل ده يبقى ابو صباح, وعرفت ان صباح بتعمل كده بتنتقم منابويا ولكن بعد كده اكتشفت انها مش بتنتقم من ابويا بس, شوية ولاقيتها بتقول لسمير شغل الفيديو التاني بتاع الشرموطة, قام سمير وشغل فيديو تاني, لاقيت امي قاعدة على سرير وحاطة رجل على رجل وبتشاور بصباعها وبتقول: تعالي يا كلبة, ولاقيت صباح رايحالها على ايديها ورجليها, راحت امي حطت رجلها في وشها وقالتلها: بوسي رجل ستك يا كلبة, زي ما كانت صباح بتعمل معاها بالظبط, امي دخلت ساعتها ومعاها طبق بلاستيك كبير فيه مية, وشافت الفيلم شغال , بدأت تعيط وقالت لصباح: كان غصب عني, كان جوزي هو اللي بيطلب مني اعمل كده, انا كان نفسي ابقى خدامتك من زمان وتحت رجليكي, بس هو اللي كان بيخليني اعمل معاكي كده, ردت عليها صباح: المفروض اني اصدق يعني واسامحك؟؟؟ ,, قالتلها: لا يا ستي انا خدامتك وتحت رجليكي واعملي فيا اللي انتي عايزاه, قالتلها: تعالي يا كلبة اغسليلي رجلي في المية اللي معاكي يا شرموطة, راحت امي قعدت جنب رجلين صباح واخدت رجليها وفضلت تغسلها بالمية وتدعكلها رجليها حتة حتة وبين صوابعها, وصباح وسمير شغالين بوس, صباح قالت لامي: خلاص كفاية كده يا كلبة, اشربي بقى من المية دي, وامي فعلاً بدأت تشرب من المية وكانها بتشرب عصير, صباح قالتلها: روحي ارمي المية وتعالي يا كلبة, وراحت امي وبدأ سمير وصباح يشتغلو بقى بوس واحضان وبعابيص وتقفيش ولحس ومص ودنيا تانية, وبعدين سمير رفع فستان صباح وقلع بنطلونه ودخل زبه في كسها ونام عليها ع السرير وبدأ ينيكها وهي بتتآوه: اااااه اااااااااااه يخرب بيتك يا سمير زبك جامد اوي, دخلت عليهم امي شافتهم كده قعدت ع الارض جنب الباب وبتبصلهم ومستنية امر جديد منهم, صباح ندهت لامي وقالتلها: تعالي يا شرموطة الحسي طيز سيدك سمير, وجريت امي فضلت تلحس طيز سمير, وسمير مش مبطل نيك ف صباح, وبعدين صباح قامت وقعدت وضع الكلب وقالت لسمير: يلا بقى من طيزي لحسن بتحرقني اوي, قام سمير وقعد على ركبته وفضل ينيكها من طيزها وصباح ندهت لامي: تعالي يا متناكة مصمصيلي بزاز ستك, جريت امي ونامت تحتها ومسكت بزازها ونزلت مص فيهم, وبعدين قامت صباح ونامت على ضهرها وقام سمير وقعد على صدرها وحط زبره في بؤها وامي مسكت رجلين صباح ونزلت فيهم لحس ونزل سمير لبنه في بؤ صباح, صباح ندهت لامي وقالتلها: افتحي بؤك, وتفت اللبن في بؤها وقالتلها: اشربي يا متناكة مش عايزة ولا نقطة تقع بره, وبعد ما خلصو دخلو عشان يستحمو ومن حسن حظي كان شباك الحمام برده في المنور روحت اتفرج, لاقيت صباح وسمير نايمين على بعض ف البانيو وامي بتدعكلهم جسمهم بالصابون, وبعد ما خلصو صباح قالت لامي: يلا انتي يا كلبة روحي ولما نعوزك هنجيبك, انا جريت ع البيت عشان اسبق امي وطلعت البيت جريت ع السرير من البلكونة برده, وبعد شوية سمعت صوت امي داخلة وبعدين راحت اوضتها وقفلت عليها ونامت, انا فضلت ع السرير ومش قادر انسى اللي شوفته, وبعدين عدت فترة وكل ما سمير يجي عندنا اطلع من البلكونة واتفرج عليهم من خرم الباب ولما امي تروح معاه عند صباح انزل واتفرج من نفس المكان, وفي يوم وانا نازل لاقيت ميرفت (مرات البواب) بتندهلي: كريم .. مالك؟؟ ,, قولتلها: مالي؟؟ مفيش, قالتلي: لا .. ماشي سرحان كده وشكل في حاجة مدايقاك, قولتلها: لا ابداً مفيش حاجة, قالتلي: لا متضحكش عليا .. تعالى تعالى ادخل اعملك شاي ونتكلم, برغم من ان امي كانت دايماً تقولي مليش دعوة بميرفت دي لانها كانت بتكرهها ودايماً امي تعاملها وحش, لكن نسيت ودخلت معاها, قالتلي: ثواني والشاي يبقى جاهز, قولتلها: شكراً يا طنط, قالتلي: ههههههه طعمة من بؤك طنط, ودخلت المطبخ او بمعنى اصح الركن اللي بتطبخ فيه وبتقولي: برده مش هتقولي مالك؟؟ , قولتلها: مفيش بس تعبان شوية, قالتلي: لا سلامتك دلوقتي تشرب الشاي وتبقى تمام انت اصلك متعرفش شاي طنطك ميرفت, قولتلها: تسلم ايدك يا طنط, وجابتلي الشاي وقالتلي: اتفضل وهتلاقي نفسك ارتحت, وفضلنا نتكلم في حاجات عادية وانا بشرب الشاي, وبعد شوية حسيت بدوخة وبعدين مدرتش بنفسي, صحيت لاقيت نفسي متكتف ع الارض وميرفت واقفة ادامي وهي بتضحك وتقولي: شوفت طنط عملت فيك ايه يا خول, قولتلها: هو في ايه؟؟ , قالتلي: هعرفك حالاً في ايه يابن الشرموطة, وندهت على ابنها خميس, ودخل خميس ابنها الصغير اللي يادوب 8 سنين ومعاه موبايل, قالتله: شغل الفيديو يا خميس, وشغل خميس فيديو واخدت ميرفت الموبايل منه وحطته ادام وشي لاقيت اوضة النوم بتاعت امي وامي نايمة ع السرير وتقريباً رجليها من اول صوابعها لحد فخادها عريانة وكانت لابسة قميص نوم قصير, ولاقيت علي (ابن ميرفت الكبير واخو خميس 12 سنة) واقف جنب امي وهي بتقوله: تعالى يا علي دلك رجلين امك سهير وراح علي قعد جنب رجليها وفضل يدلك فيهم شوية وبعدين قالتله: ايه مش عايز تبوس رجلين امك, علي سمع كده وفضل يبوس رجلين امي وهي بتضحك وبتقوله: نضفهالي بقى يا علي عشان خاطري, وفضل علي ينضفلها رجلها بلسانه وهي بتكلم حد في الموبايل وبتقول: لا ده علي بينضفلي رجلي, وشكلها كانت بتكلم راجل بس مش عارف مين, وبعد شوية الفيديو خلص, وبصيت لميرفت, قالتلي: شوفت امك الشرموطة خلت علي خدام عندها ويلحسلها رجليها, لكن انا مربية رجالة مش خولات, وعلي ميخبيش حاجة عن امه, لكن قبل ما يجي يقولي اخد خميس اخوه وخلاه يصوره هو وامك الشرموطة عشان يبقى معايا حاجة اذلها بيها, شوفت دماغ ابني يا خول, قولتلها: طب انا مالي؟, قالتلي: زي ما هي عملت مع ابني لازم انا كمان اعمل مع ابنها, قولتلها: يعني ايه؟؟, وقفت وحطت رجلها في وشي وقالتلي: يعني تلحس وتنضف بلسانك يا كلب, طبعاً انا ساعتها مكنش ينفع اقول لا وخصوصاً اني كمان بحب رجلين الستات وبحب الطريقة دي, واكيد اخدت الطبع ده من امي الشرموطة اللي بتحب تبقى خدامة تحت رجلين صباح, وخلت ابنها خميس يصورني وانا بلحس رجليها وبعدين قالتلي: مسيري اجيب امك الشرموطة مكانك كده واخليها تلحس رجلي زي الكلبة المتناكة دي اللي بتهددني وتقولي هتطردني من العمارة انا هخليها تعرف ازاي تكلم اسيادها كده, وبعد فترة من اللحس ميرفت قالتلي: خلاص كفاية عليك كده, وفكتني وقالتلي: انت بقى اللي هتساعدني اخلي امك تيجي تحت رجلي والا الفيديو بتاعك وانت بتلحس رجلي هيبقى مع كل صحابك وكل العمارة وهفضحك فضيحة تخليك متنزلش من بيتك, قولتلها: انا تحت امرك .. انا اقدر اعمل ايه؟؟
يا ترى قالتلي ايه .......................... نعرف ف الجزء اللي جاي



عايز ردود ردود ردود وتشجيع عشان اكمل

bozkort983 06-03-2011 07:44 AM

جيد


الساعة الآن 03:52 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2, Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
سكس عربي

سكس عربى

سكس عربى